دوست من!!!

دوست من!

بیا دیباچه عشق را در دلهایمان بگشاییم وترنّم روحنواز عشق را در فضای دلچسب ودلنشین زندگی پخش کنیم،

چرا که آبی آسمان ،پیام عشق سر می دهد،

موجهای خروشان دریا،سرود عشق را نغمه خوانی می کنند،

گل سرخ،رایحهء عشق در فضا می پراکند،

بلبل بر شاخسار،نجوای عشق را اینچنین در گوش طبیعت سبز زمزمه می کند:

گام نخستین در مسیر دستیابی به سعادت و خوشبختی پایدار،عشق است.

ضامن استمرار و تداوم موفقیت وکامیابی ،عشق است.

حافظ اعتبار وبقاء زندگی و گرمی و صفای خانواده،عشق است.

سرآغاز و سرسلسلهء ارتباط واتصال به منشاء لایزال هستی،عشق است.

شرط استحکام و دوام بنیاد خانواده ،عشق است.

سر لوحهء دفتر زندگانی و چراغ راه فلاح و رستگاری ،عشق است.

پالایش دل ،آرامش قلب و تسکین دردها، عشق است.

اول مسیر، عشق است.

دنبالهء آن ،عشق وپایان آن،عشق است و دیگر هیچ.



نظرات شما عزیزان:

ՏʍՐ7
ساعت13:05---12 دی 1393
بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!
تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .


رامين
ساعت18:49---21 ارديبهشت 1392
www.lovegoal.loxblog.comسلام اين وبلاگ منه با عنوان وبلاگ عشق اگه خواستي لينكم كن بعد بيا وبلاگم تو نظرات خبر بده تا لينكت كنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, | 1:5 | نویسنده : anjell |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس